2 Kasım 2010 Salı

..içim rahat git..

Gidiyorsun demek
Topladın mı kalbimden eşyalarını
Kırıklıklarını,paylaştıklarımı
Sevginide al cebimden
Kalmasın bana bir damla umut senden..

Sevgimi ben mi çıkarayım içinden?
Yoksa sen çoktan akıttın mı beni yüreğinden?
Kırdığın hayaller küsmez mi ardından
Bu kadar açık mu yollar sana
Bak gözlerin dur diyor yine şiirler söyleyerek
Kesin gidiceksen sevgini bırak öyle çık kapıdan..

Birşeyler söyle öyle git yada
Bir şarkı bir söz karala
Bir beste dök içime mesela
Adı ayrılık olsun
Bir bir düşsün sözler sonbahar dudağında..

Yada kal bir gece daha
Ay sana baksın gözleri dolarak
Güneş sana doğsun kırılgan sabahla
Ben bakakalayım sonra
Bir çocuk yüreğinin gitme duasıyla
Ve git sonra
İçinden ağlayarak ama ardına bakmayarak
Yüreğinde kaldığım kadarıyla..

Demek şimdi gidiyorsun yarınsız sabaha
Umutlarımı kefil yap
Yanına al yine benden bir parça
Canın yanarsa dokunursun
Ama sökme yüreğimi
İçimdeki sen ürker sonra
Sen gitsende o küsmesin bana..

Hadi git ayrılığın yolu seni bekliyor
Aşk gibi oda paramparça
Başını dik tut yaşlarını savursun rüzgar
Korkma sevgimi koydum çantana
Sevgin burukda olsa kanımda
Sadece yanımdan gidiyorsun sevgiye küserek
İçim rahat git..
Sevgim çantanda bir avuç dolusu
Sevgin kanımda canımın umudu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

2009 Design By : Umut GÜNER