1 Kasım 2010 Pazartesi

..bana bir sen söyle..


Bana bir şeyler söyle
Öyle çürüt hayallerimi
Kin tutsun tüm ruhum sana
Bir nefes ver ki dokunulmamış
Yaşasın yokluğunda

Bana başka bir sen söyle
İçinde sen olmayan
Asmayan umutları
Kan tutmamış olsun gözleri
Sevgiden yana ne varsa
Öyle bir sen olsun ki
Doymamış olsun bana

Bana bir sen söyle
Şarkılarla yazılmış kaşı,gözü
Dokunmamış olsun ayrılık dudaklarına
Korkmasın gel demekten
Sarılsın çocuk yüreğinin elleriyle
Bana bir sen söyle
Ardına bakmadan giderken
Gözyaşımı öpecek bir sen olsun

Bana bir sen söyle
Öyle bir girsin ki kanıma
Onun değil benim bırakmak istediğim
Bağımlısı olsun bu sensiz hayalin
Öyle bir zehir olsun ki
Her damla kanımda senin gezeceğin

Bana bir sen söyle
Dokunulmamış olsun ruhuna
Benim yangınımda sönmüş olsun
Hala seven ama yüreği yanık
Bir sen söyle ki 
Hem sen ol yanımda hem yalnızlık

Bana bir sen söyle
İçinde sen olmayan
Parçalasın tüm benliğimi
Senin içinden olsun ama tanımasın seni

Bana bir son sen söyle
Bütün yazdıklarımı ağlatacağın
Aslında bana bir ölüm söyle
İçinde seni yaşayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

2009 Design By : Umut GÜNER